Creative commons - Flickr: DigitalRalph

I produktet Profilert Bedrift kan bedriftene ha en egen landingsside for innholdet sitt, samt mulighet til å profilere dette innholdet på fronten av Offshore.no.

Hvordan lage en god sak?

  • Saken må gjerne settes i en sammenheng. Ofte kan dette være en viktig hendelse i selskapets historie.
  • Saken bør være tidløs eller ha minst en levetid på seks måneder.
  • Det bør være sitater fra en representant fra selskapet.
  • Selskapet må selv levere bilder til saken. Det stilles krav til kvalitet på bildet.
  • Saken bør ligge på mellom 400 til 700 ord.

 

En typisk oppbygging av en sak

  1. En innledning som fører leseren inn på saken.
  2. En kort introduksjon om selskapet. Dette kan gjerne være formulert som et sitat.
  3. En informasjonstekst som peker tilbake til innledningen.
  4. En seksjon som forteller mer om produktet/tjenestene og hvorfor dette selskapet er foretrukket på dette området.
  5. Avsluttende tekst.

 

Tips

Hold fokus på selskapet eller på et produkt/tjeneste.

Bruk tid på å gjøre saken interessant – lag en spennende start på saken.

Målet er at leseren lærer noe av å lese saken.                      

Ønsker du mer informasjon om dette produktet, ta kontakt med Ørjan Johnsen ( salg@offshore.no )